HOE VOORKOM IK DAT INSTUP.EXE VAN AVAST CONSTANT OP MIJN PC DRAAIT?

Avast is een van die antivirusprogramma's die zijn gebruikers het minst stoort door hen voortdurend lastig te vallen met kleine technische problemen. Maar het betekent niet dat het in alle opzichten perfect is. Het wordt geconfronteerd met zijn eigen deel van slechte dagen wanneer het zijn gebruikers stoort met technische problemen. In die ongelukkige tijden kunt u het beste contact opnemen met het juiste klantenserviceteam van Avast en om hun hulp vragen. Maar zou het niet beter zijn als u enkele fouten zelf kunt oplossen?

Daarom werkt ons team bij de klantenservice van Avast de klok rond aan een oplossing die elke gebruiker kan volgen. Deze oplossingen zijn heel gemakkelijk te volgen omdat ze vanuit het oogpunt van een leek zijn. Zodra u deze methoden voor probleemoplossing volgt, kunt u het probleem oplossen.

Een van de meest voorkomende technische problemen waarmee Avast-gebruikers worden geconfronteerd, is dat een bestand zonder hun toestemming wordt uitgevoerd. Het is het bestand instup.exe dat u ziet draaien in Taakbeheer, onder het tabblad Processen. U zult merken dat dit proces met de beschrijving van het Avast antivirus-installatie programma ook wordt uitgevoerd, zelfs als u geïnstalleerde Avast-componenten wijzigt of repareert.

Het is normaal dat dit proces wordt uitgevoerd omdat het waarschijnlijk de virusdefinities, het VPS of het Avast-programma bijwerkt door de gedownloade pakketten te decomprimeren waarvoor meer bandbreedte nodig is. Daarom loopt het misschien een tijdje, maar u hoeft zich alleen zorgen te maken als het veel tijd kost.

Als het na een paar minuten niet verdwijnt, volg dan deze procedure om het te laten stoppen. U kunt ook professionele en onmiddellijke hulp inroepen van onze experts op het gebied van technische ondersteuning van Avast.

  1. Open de gebruikersinterface van Avast.
  2. Ga naar Instellingen -> Problemen oplossen.
  3. Schakel de Avast Self-Defense Module uit.
  4. Verwijder het updatelogbestand in deze map C: \ ProgramData \ AVAST Software \ Persistent Data \ Avast \ Logs.
  5. Schakel na het voltooien van de procedure de zelfverdedigingsmodule weer in.

Als u twijfelt of een probleem tegenkomt bij het volgen van de bovenstaande stappen, neem dan contact op met ons technische ondersteuningsteam van Avast. U kunt dit doen via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning. Zodra u dat doet, zullen we onze beste technici eraan toewijzen, die het zo snel mogelijk zullen oplossen!

Comments

Popular posts from this blog

WAT ZIJN DE STAPPEN OM HET ABONNEMENT VOOR AUTOMATISCHE VERLENGING FACTURERING VAN AVAST TE ANNULEREN?

HOE AVAST-MELDINGEN UITSCHAKELEN ALS U WERKT?